Freelance, abonnement eller in-house

Der er økonomisk logik i at bruge en freelancer. Du betaler kun for den tid, der bliver brugt på opgaven, og fleksibiliteten er optimal. Her kan du få booking-garanti og inhouse-fordele oveni. Det giver de bedste muligheder for at krydse dine ønsker og behov med min fleksibilitet og kvalitet.

Freelance
Du får størst frihed og fleksibilitet med fast eller ad hoc-samarbejde. Både hvis du er et reklamebureau, der har brug for en ekstern tekstforfatter. Og hvis du er en virksomhed, der har brug for fast samarbejde med en tekstforfatter og kommunikationsrådgiver – fx som supplement/alternativ til dit reklamebureau, som buffer i spidsbelastningsperioder eller til et specifikt projekt.

Freelance-abonnement
Har du brug for en fast, ekstern marketingafdeling eller tekstforfatter, kan vi indgå en abonnementsaftale. Det betyder, at du fx reserverer 10, 20 eller 30 timer af min tid hver måned, så du har garanti for, at dine opgaver står forrest i køen. Abonnementsaftaler inkluderer en rabat, der afhænger af abonnementets volumen og varighed.

Freelancer in-house
En freelancer in-house giver ekstra effekt på grund af den geografiske nærhed. Du kan købe mig op til én dag om ugen, hvilket giver et tættere samarbejde og optimeret dialog. Køb mig en fast dag om ugen eller saml til bunke ad hoc – og naturligvis kan du altid booke flere opgaver, som jeg løser uden for huset.

Netværk
Gennem mine 13 år som freelance-tekstforfatter har jeg opbygget en kreds af samarbejdspartnere, der løbende sikrer mig sparring og fornyelse – og samtidig kan de spare dig for at søge supplerende leverandører – fx hvis du mangler en fotograf, en grafiker eller et trykkeri. Ud over at arbejde som solist er jeg derfor også trænet i at løse opgaver sammen med kreative på reklamebureauer, andre freelancere og relevante samarbejdspartnere.

Tjek fx:
www.profilbrochuren.dk
www.montagebureauet.dk
www.kailow.dk
www.world-photo.dk
www.grunwald.dk